سیستم بازرسی و حسابرسی

سیستم بازرسی و حسابرسی

 

"حسابرسی داخلی نوین در خدمت مدیریت"


 گسترش و پيچيدگي روزافزون وشتاب آميز واحدهاي اقتصادي در جهان پيشرفته امروز، نيازهاي ناشي از کمبود منابع و افزايش رقابت، وجود انواع مخاطرات در زمينه‌هاي مالي، اداري و تجاري که هدف‌ها و سياست‌هاي سازماني آنها را چه از درون و چه از برون به شدت تهديد مي‌کند، سبب شده است تا کنترل مستقيم و انفرادي اين گونه واحدها ناممکن شود و نياز به استقرار يک سيستم اثربخش کنترل داخلي به عنوان جزيي جدايي ناپذير از سيستم مديريت کارآمد، همچون حسابرسی داخلی مورد توجه قرار گيرد.


 استقرار و به‌کارگیری کنترل‌های داخلی مناسب و اثربخش در شرکت‌ها، یکی از مهم‌ترین عوامل در ارتقای شفافیت اطلاعاتی بازار سرمایه و همچنین کمک به مدیران شرکت‌‌ها در جهت حصول اطمینان بیشتر نسبت به تحقق اهداف اثربخشی ، کارآیی عملیات، رعایت قوانین و مقررات گزارشگری مالی می باشد.


نرم افزار حسابرسی داخلی بعنوان محصول مکمل سیستم جامع حسابرسی سگال نقش موثری در افزایش سرعت ، کیفیت و اثر بخشی عملکرد واحد حسابرسی داخلی را جهت تحقق اهداف سازمان برعهده خواهد داشت .

معرفی اجمالی شتابدهنده سگال

شتابدهنده سگال ضمن بهره گيري از توانمندي گسترده شرکتهای تابعه در زمينه هاي مختلف علمي، فني و مدیریتی، در زمينه مشاوره، اجرا و نظارت پروژه هاي مرتبط بصورت تخصصي خدمات مختلفی را با هدف توسعه صنایع، علوم و فناوری ارائه می نماید.

پیوندها

عضویت در خبر نامه

برای عضویت آدرس ایمیل خود را وارد نمایید:


logo-irannsr
logo-samandehi
وب نویسان